KVK LIVESCORE
Volg hier op
wedstrijddagen
de tussenstanden
van KV KORTRIJK
Forum Mededelingen Mededelingen Forum


 
 
Onderwerpopties Zoek in onderwerp Weergavemodus
  #11  
Oud 23-05-2021, 20:01
Clary's Avatar
Clary Clary is offline
 
Geregistreerd op: Apr 2006
Locatie: Heule
Berichten: 1,845
Standaard Re: kvkforum stopt (zonder nieuwe overnemers)
Origineel gepost door Frederik Bekijk Bericht
Blij wat we 'als buren' jullie hier ook scherp kunnen houden.

Ik heb de beheerders kritisch aangepakt (deels om ze wakker te schudden), maar ik wil nu ook eens een groot deel van leden aanspreken. Leden die hier plots toegeven dat ze komen lezen voor het interessante nieuws. Dat is een beetje hetzelfde verhaal als bij betalend lidmaatschap. Als je het wil introduceren is €1 teveel, maar als het forum dreigt te stoppen, dan gooien ze plots met de euro's.

Wat ik wil zeggen is ... als iedereen hoopt dat een andere het nieuws wel zal posten, dan houd het op hé. Want als iedereen denkt zoals het overgrote deel leden, dan komt er helemaal geen nieuws meer. Een forum is een community, en een community draait op de inbreng van de leden. Dus als jullie eigen inbreng wegvalt, en de beheerders doen het ook niet. tjah.

Moraal van het verhaal: de content komt van jullie, als iedereen eens iets post, dan is er voor al de rest zeer veel te lezen. Denk hier maar es over na.

Aan de mods zou ik meegeven: doe eens een grote kuis in de subforums en topics (niet wissen, maar verplaatsen en groeperen), breng wat -basic- structuur, teveel subforums en topics is ook niet goed ... en deactiveer die chatbox onmiddellijk.
@ Frederik. Je privé-bericht werd wel degelijk onderling besproken door ons, excuses als daar geen respons op kwam. Door de animositeit hier, zijn we ook zelf aan de slag gegaan, en de voorstellen die je doet in je laatste paragraaf, werden ook al door ons aangekaart. We gaan hier normaal zelf de komende weken mee aan de slag. Dit al ter info voor de 'gewone' forumleden die hier meevolgen, zo weten ze al een beetje waar zich aan te verwachten.
__________________
We're KVK, we're wonderful
we're going crazy after every fucking goal
We gonna win, we gonna sing
Supporting the Veekaa is everything !
Met citaat antwoorden
 


Momenteel bekijken: 2 (0 leden en 2 gasten en/of zoekmachine bots) actieve gebruikers dit onderwerp
 

Berichting Regels
Je mag geen nieuwe onderwerpen openen
Je mag geen berichten beantwoorden
Je mag geen attachments posten
Je mag geen berichten van uzelf bewerken

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Aan

Forumnavigatie

Soortgelijke onderwerpen
Onderwerp Auteur Forum Reacties Laatste Bericht
problematiek bereikbaarheid kvkforum forummod Forum Mededelingen 26 07-02-2016 00:21
Kvkforum is verhuisd naar ipage.com pet0etie Helpdesk / Support 22 05-09-2013 06:53
'Vind dit leuk' op kvkforum.be pet0etie Helpdesk / Support 4 09-02-2012 18:31


Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 13:21.


Forum software: vBulletin, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KV Kortrijk Forum