KVK LIVESCORE
Volg hier op
wedstrijddagen
de tussenstanden
van KV KORTRIJK
Forum Mededelingen Mededelingen Forum


 
 
Onderwerpopties Zoek in onderwerp Weergavemodus
  #11  
Oud 22-05-2021, 13:58
Frederik Frederik is offline
 
Geregistreerd op: Aug 2014
Leeftijd: 47
Berichten: 22
Standaard Re: kvkforum stopt (zonder nieuwe overnemers)
Origineel gepost door lorrekvk Bekijk Bericht

- knip-

Ondertussen worden we eigenlijk (weeral) belachelijk gemaakt op het forum van onze bu(/oe)ren door enkele individuen. Maar er werd ook wel heel deftig gecommuniceerd door hun admin. Een tip om het ook eens te lezen. Probleem chatbox werd ook daar aangekaart, en het is nagels met koppen slaan in ieder geval.
Origineel gepost door Unclesammy Bekijk Bericht

- knip -

Ik ben es gaan piepen op het Essevee forum, idd wel interessant en ms om in de toekomst mee te nemen. De adds die hier op het forum verschijnen, blijkbaar enige bron v inkomsten om uit de kosten te geraken. Dus af en toe es klikken, zou ik zeggen. Die moderator v Bulte haalt ook het onafh forum aan (dus nt samen gaan met onze my kvk want verlies je freedom of speech mee). Ook een chatbox vindt hij nadelig want daardoor verliezen de topics aan waarde en heb je een vluchtig facebook medium. Kdenk dat hij daar gelijk heeft.

Ik ben die admin van Esseveeforum, bedankt voor de mooie worden.

Ondanks de rivaliteit tussen beide clubs (sportief!) ben ik een gematigd supporter.
Tijdens de wedstrijd zal ik jullie jennen met alles dat groot en klein, dik en dun en stinkt en niet stinkt ..., maar na de match ga ik graag met jullie een frisse pint gaan pakken. In het stadion: de vijand <> buiten het stadion: voetbalvrienden. Dat! ... dat is voor mij voetbal.

Dit gezegd zijnde ...

Wat ik schreef op het Esseveeforum heb hier ook in pm naar Petoetie gestuurd (zelfs nog voor het op Esseveeforum stond, en ze het daar gepost hadden dat het forum zou stoppen). Niet om het forum over te nemen, (oh no!) maar om wat advies te geven. Ik heb nog steeds geen antwoord gehad, dit zegt veel over hun betrokkenheid en goesting.

Ze zijn eigenlijk het slachtoffer geworden van hun eigen nalatigheid. Met nalatigheid bedoel ik wel niet zo hard als het klinkt. Een forum runnen is niet een (virtuele) server bestellen, software installeren, wat topics en subforums aanmaken, neen, dat is ook deelnemen, discussies starten of aan de hang houden, nieuws posten, match- en spelerstopics openen, etc. etc.

Als je als beheerder afwezig bent, dan gaat het sowieso achteruit. Je verliest als ware da kapitein van de boot, en de boot dobbert dan wel gestaag door ... tot hij ergens zal stranden. En dan is het te laat, en over-and-out.

Maar ... het verlies van interesse kan ik ook begrijpen, we worden allen ouder, komen in gezinssituaties terecht en de tijd en goesting begint te ontbreken. Daarom is het belangrijk om op tijd vers bloed te hebben (moderatoren) of om het over te laten aan iemand die er wel nog zin in heeft.

Nu jullie plots met geld willen over de brug komen, willen ze plots weer doorgaan.
Dit snap ik wel niet, is het financiële toch de drijfveer? Misschien is het toch beter dat enkele leden 'met volle goesting' overnemen dan dat de oude garde nu plots wel weer doorgaat nudat er wat cash terugvloeit. Want letop, de sleur komt snel weer terug.

Hopelijk komt er voor jullie snel een positieve oplossing uit de bus.

ps. mogelijke overnemers kunnen me contacteren voor advies!
Met citaat antwoorden Manten, lorrekvk, STONE (3)
 


Momenteel bekijken: 1 (0 leden en 1 gasten en/of zoekmachine bots) actieve gebruikers dit onderwerp
 

Berichting Regels
Je mag geen nieuwe onderwerpen openen
Je mag geen berichten beantwoorden
Je mag geen attachments posten
Je mag geen berichten van uzelf bewerken

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Aan

Forumnavigatie

Soortgelijke onderwerpen
Onderwerp Auteur Forum Reacties Laatste Bericht
problematiek bereikbaarheid kvkforum forummod Forum Mededelingen 26 07-02-2016 00:21
Kvkforum is verhuisd naar ipage.com pet0etie Helpdesk / Support 22 05-09-2013 06:53
'Vind dit leuk' op kvkforum.be pet0etie Helpdesk / Support 4 09-02-2012 18:31


Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 04:52.


Forum software: vBulletin, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KV Kortrijk Forum