Enkele bericht bekijken
  #12  
Oud 06-06-2008, 18:36
KVK_SiM_'s Avatar
KVK_SiM_ KVK_SiM_ is offline
 
Geregistreerd op: Apr 2008
Locatie: Kuurne
Berichten: 381
Standaard Re: Kvkfans.be in het frans ?
Origineel gepost door patrick jolie Bekijk Bericht
match in namen dit jaar : politie en stewards van namen waren perfect tweetalig (hun nederlands was beter dan mijn frans) ik vond dat gastvrij en chique. Indien er iemand het zich wil aanterkken waarom dan niet een apparte topic die de belangrijkste dingen vertaald. Andersom kunnen zij ook vertalen wat in de franstalige pers en sites komt en dat interessant is voor KVK-supporters bvb bespreking van de fansatlige nieuwkomers op de site van hun ploeg van herkomst.
Trouwens : we zouden ook een topic in het duits moeten hebben want er is een aanvraag binnen voor een KVK-supportersclub in Duitsland (Monschau) !
Een topic op dit forum is mijns insziens nogal nutteloos. Het moet ergens openbaar bereikbaar zijn, anderstaligen zullen zich niet aanmelden om op een nederlandstalig forum mee te posten. De offici?le site heeft, net als de club, een stap omhoog te zetten. Een splashscreen met taalkeuze dat ondersteund wordt met Molecule reclame lijkt me veel beter dan het huidige splashscreenmodel.. Verder kan de sitestructuur nog een stuk beter en is het nodig duidelijker scheidingen te maken tussne de verschillende "onderwerpen". Kortom, designmatig en praktisch kan de offici?le site nog wel een duwtje in de rug gebruiken.
__________________
Hand in hand voor rood en wit!
Met citaat antwoorden