Enkele bericht bekijken
  #7  
Oud 05-06-2008, 19:40
KVK_SiM_'s Avatar
KVK_SiM_ KVK_SiM_ is offline
 
Geregistreerd op: Apr 2008
Locatie: Kuurne
Berichten: 381
Standaard Re: Kvkfans.be in het frans ?
Origineel gepost door Ivanovic Bekijk Bericht
Als ik je begrijp, Nederlands anders moeten de franstaligen dat geen Nederlands kunnen den hogen boom ingaan.Niet vergeten dat Kortrijk nie ver van Walloni? staat . Nie elke franstaligen kunnen het nederlands zoals mij dus een franstalig gedeelte zou van pas komen. Je wilt eraan niet meewerken ? Ok maar ik wel. Open van geest zijn is echt een bewijs van verstandig te zijn. In 1ste zoals in 2de zitten franstaligen ploegen dus respect mag h?.
Ik dacht dat ze in elke Waalse school nederlands onderrichten? Nee voor een fansite is een franse vertaling van ieder stukje gewoon teveel werk voor misschien 1 verdwaalde supporter van een waalse eersteklasser die eens komt loeren naar ons nieuws.

Wat ik wel ondersteun is een taalkeuze voor de offici?le site van KVK. Engels is nog niet meteen nodig maar een optie om de site in het frans te bekijken zou eigenlijk wel mogen. Zo wordt het ook aantrekkelijker voor Waalse bedrijven om zich meer betrokken te voelen tot de ploeg en in ons de ideale partner te zien om een gat te vullen in de Vlaamse markt..
__________________
Hand in hand voor rood en wit!
Met citaat antwoorden