KV Kortrijk Forum

KV Kortrijk Forum (http://www.kvkforum.be/kvkforum/index.php)
-   Helpdesk / Support (http://www.kvkforum.be/kvkforum/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Kvkfans.be in het frans ? (http://www.kvkforum.be/kvkforum/showthread.php?t=558)

dekay-1 09-06-2008 08:50

Re: Kvkfans.be in het frans ?
 
als je kan kiezen tss vlams en frans is da toch ideaal?

Don't forget gasten: in vak I staan toch redelijk wa franstaligen die speciaal vo Jimmy en Cedric komen kijken. En seffens nog wa meer voo de frans/algerijnse nieuwkomers. Dus peiz ik, da zoe nie slecht zin moest je knn kiezen tss vlams of frans.

Mister Bungle 09-06-2008 12:06

Re: Kvkfans.be in het frans ?
 
Citaat:

Origineel gepost door Forza Forza Forza KVK (Bericht 41277)
Een franstalige offici?le site is van moetens in een land waar 40% van de bevolking Frans spreekt.

Een supporterssite in deze taal kan nuttig zijn als je je consumentengroep wil vergroten/als je consumentengroep vergroot. Maar een onafhankelijk forum verfransen lijkt mij overbodig.

Als een bepaalde bevolkingsgroep in je product ge?nteresseerd is maar twijfelt omdat ze geen respons krijgen vanuit bvb. een site, pers... Zullen deze minder rap of helemaal niet overhaald kunnen worden.

Kan je die groep aanspreken, (wat zeker mogelijk is want ik ken heel wat Vlamingen die naar Moeskroen gaan kijken en daar is alles en iedereen perfect tweetalig.) heb je onmiddelijk een grotere doorgroeimogelijkheid qua budget.

Altijd dat gezever over wie Waal en wie Vlaming is. Het is niet omdat de heren/dames in Brussel niet overeenkomen dat we daarom racistisch moeten beginnen doen, niet iedereen is profiteur en wie onze clubkas kan vullen is meer dan welkom.

Men spreekt hier over professionalisering maar weigert een site in 2 talen. Hoe onnozel kan je zijn? Meer volk = meer inkomsten = meer spektakel.


dit geeft volledig weer hoe ik erover denk. het kan absoluut geen kwaad om franstalige supporters aan te trekken. het is natuurlijk wel zo dat een franstalige gedeelte optimaal gezien gewoon zou moeten te vinden zijn op de offici?le site. aangezien de offic. site echter op niet veel trekt (en dan heb ik het nog niets eens over het feit dat hij spuuglelijk is) kan kvkfans(forum) een goed alternatief zijn.

ik ben wel trouwens heel erg benieuwd wat de site stats zijn voor de offici?le site en kvkfans, ik denk dat men wel zou kunnen verschieten van verschil in bezoekers

Gio 09-06-2008 12:38

Re: Kvkfans.be in het frans ?
 
KVKfans heeft gemiddeld zo'n 300 unieke bezoekers per dag, de offici?le site zo'n 2100

Mister Bungle 09-06-2008 14:14

Re: Kvkfans.be in het frans ?
 
hmm dacht wel dat kvkfans een pak meer bezoekers had dan de offici?le

Mehdi 09-06-2008 17:46

Re: Kvkfans.be in het frans ?
 
Citaat:

Origineel gepost door Gio (Bericht 41325)
KVKfans heeft gemiddeld zo'n 300 unieke bezoekers per dag, de offici?le site zo'n 2100

en net daarom denk ik dat het beter is dat een frans gedeelte op de officiele site komt (als et er al moe komen)

dekay-1 09-06-2008 18:04

Re: Kvkfans.be in het frans ?
 
Citaat:

Origineel gepost door Mister Bungle (Bericht 41324)
dit geeft volledig weer hoe ik erover denk. het kan absoluut geen kwaad om franstalige supporters aan te trekken. het is natuurlijk wel zo dat een franstalige gedeelte optimaal gezien gewoon zou moeten te vinden zijn op de offici?le site. aangezien de offic. site echter op niet veel trekt (en dan heb ik het nog niets eens over het feit dat hij spuuglelijk is) kan kvkfans(forum) een goed alternatief zijn.

ook just. Nu da we in 1e zitten, mogen de supporters met uldere langen arm ne keer het bestuur aansturen op een degelijke offici?le site!

kzoe zeggen: iets in den aard van kvkfans.be

Rood&Wit 11-06-2008 09:52

Re: Kvkfans.be in het frans ?
 
zie hier de oplossing:

http://translate.google.be/translate...%3Dfr%26sa%3DG

en zeggen dat het mij maar 5 seconden heeft gekost om alles te vertalen.

coussoli 11-06-2008 11:49

Re: Kvkfans.be in het frans ?
 
Schone vertaling, haha!!!!!!!!!!!

intimi 11-06-2008 20:13

Re: Kvkfans.be in het frans ?
 
k v k f R a n s . b e ! ! !


Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 12:34.

Forum software: vBulletin, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KV Kortrijk Forum