KV Kortrijk Forum

KV Kortrijk Forum (http://www.kvkforum.be/kvkforum/index.php)
-   Helpdesk / Support (http://www.kvkforum.be/kvkforum/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Kvkfans.be in het frans ? (http://www.kvkforum.be/kvkforum/showthread.php?t=558)

red bull 08-06-2008 09:29

Re: Kvkfans.be in het frans ?
 
Voila 't is nu eens aan het franse volk om allemaal Vlaams te leren lezen en schrijven ,ze kunnen dan alle dagen hier op onze forum zitten ....
Hebben al genoeg verfransing in de streek laat staan nog ons forum erbij....
En zoals vele vorige posts ,gaat er hier straks ne duits hem melden ,ne marokaan,??n die nie kan lezen en alles in tekeningskes wilt,ne blinden die voorstelt om alles in braille te kunnen uitprinten,??n die kleurenblind is en alleen alles in het geel-rood kan zien ....en zo stopt dat nie ...laat alles zo als het is ,'t is al jaren zo...

Red Philip 08-06-2008 12:56

Re: Kvkfans.be in het frans ?
 
Citaat:

Origineel gepost door red bull (Bericht 41249)
Voila 't is nu eens aan het franse volk om allemaal Vlaams te leren lezen en schrijven ,ze kunnen dan alle dagen hier op onze forum zitten ....
Hebben al genoeg verfransing in de streek laat staan nog ons forum erbij....
En zoals vele vorige posts ,gaat er hier straks ne duits hem melden ,ne marokaan,??n die nie kan lezen en alles in tekeningskes wilt,ne blinden die voorstelt om alles in braille te kunnen uitprinten,??n die kleurenblind is en alleen alles in het geel-rood kan zien ....en zo stopt dat nie ...laat alles zo als het is ,'t is al jaren zo...

Topploegen in dit land hebben een offici?le site in Nederlands,Frans en Engels.
Het is niet omdat iets al jaren zo is,dat het niet mag veranderen,red bull.
Leven=evolueren=optimaliseren.

R.C.F lad 08-06-2008 13:12

Re: Kvkfans.be in het frans ?
 
Citaat:

Origineel gepost door Red Philip (Bericht 41261)
Topploegen in dit land hebben een offici?le site in Nederlands,Frans en Engels.
Het is niet omdat iets al jaren zo is,dat het niet mag veranderen,red bull.
Leven=evolueren=optimaliseren.

Daar zeg je het TOPploegen...Ploegen als RSCA, FCB en Standard hebben supporters uit heel Belgie.Voor ons lijkt het me onnodig en zinloos.

B... 08-06-2008 13:16

Re: Kvkfans.be in het frans ?
 
Citaat:

Origineel gepost door Ivanovic (Bericht 41213)
Ik heb het voorstel gemaakt omdat het zou handig zijn franstaligen ook naar hier aantrekken en waarom niet somigen van zij kunnen echt KVK Fans worden met de tijd. Ja, KV Kortrijk is Vlaams, dat weet ik al lang genoeg en der zijn mensen dat het frans misschien haten hier omdat wij franstaligen het moeite niet doen om het Nederlands te leren of te praten, weet ik wel. Voor de rest, niet vergeten dat het officiele site geen forum heeft, hier wel dus wil ik een franstalig gedeelte hier.

KV Kortrijk is Vlaams en dermee basta!
De Franstaligen moeten maar moeite doen om Nederlands te leren lezen en spreken.
Sebiet komen ze hier nog een subforum eisen in het Swagilie...
Of in het het a la Madamme Milquet te zeggen:"NON"!

RAI 08-06-2008 15:55

Re: Kvkfans.be in het frans ?
 
Citaat:

Origineel gepost door R.C.F lad (Bericht 41262)
Daar zeg je het TOPploegen...Ploegen als RSCA, FCB en Standard hebben supporters uit heel Belgie.

Das waar, we moeten ook niet meteen verwachten dat we nu supporters hebben in het Luikse ofzo.
Maar Kortrijk ligt op nog geen 10km van de franstalige grens.
Moeskroen ligt even ver van kortrijk als pakweg Deerlijk...
Als we niet alleen als club, maar ook als supportersaantal willen groeien, lijkt uitbreiden naar de Waalse grens zeker een optie !


Ik word een beetje moedeloos van deze discussie.
Bekijk gewoon even objectief naar dit voorstel, dan zal je snel zien dat dit enkel positief kan zijn voor onze geliefde club.

Veyse 08-06-2008 16:28

Re: Kvkfans.be in het frans ?
 
In Moeskroen kunnen er heel veel Nederlands hoor. Tis niet omdat ze 't niet spreken dat ze 't ni kunnen.

Forza Forza Forza KVK 08-06-2008 16:35

Re: Kvkfans.be in het frans ?
 
Een franstalige offici?le site is van moetens in een land waar 40% van de bevolking Frans spreekt.

Een supporterssite in deze taal kan nuttig zijn als je je consumentengroep wil vergroten/als je consumentengroep vergroot. Maar een onafhankelijk forum verfransen lijkt mij overbodig.

Als een bepaalde bevolkingsgroep in je product ge?nteresseerd is maar twijfelt omdat ze geen respons krijgen vanuit bvb. een site, pers... Zullen deze minder rap of helemaal niet overhaald kunnen worden.

Kan je die groep aanspreken, (wat zeker mogelijk is want ik ken heel wat Vlamingen die naar Moeskroen gaan kijken en daar is alles en iedereen perfect tweetalig.) heb je onmiddelijk een grotere doorgroeimogelijkheid qua budget.

Altijd dat gezever over wie Waal en wie Vlaming is. Het is niet omdat de heren/dames in Brussel niet overeenkomen dat we daarom racistisch moeten beginnen doen, niet iedereen is profiteur en wie onze clubkas kan vullen is meer dan welkom.

Men spreekt hier over professionalisering maar weigert een site in 2 talen. Hoe onnozel kan je zijn? Meer volk = meer inkomsten = meer spektakel.

olivier vansteenkiste 08-06-2008 18:21

Re: Kvkfans.be in het frans ?
 
site van moeskroen is toch niet in het frans...

RAI 08-06-2008 18:32

Re: Kvkfans.be in het frans ?
 
@olivier : welke taal is da hier dan http://www.excelsior.be/web.htm ?

Ivanovic 08-06-2008 18:57

Re: Kvkfans.be in het frans ?
 
Citaat:

Origineel gepost door RAI (Bericht 41287)
@olivier : welke taal is da hier dan http://www.excelsior.be/web.htm ?

Maar in het frans wat ik heel spijtig vind...

Ivanovic 08-06-2008 18:59

Re: Kvkfans.be in het frans ?
 
Citaat:

Origineel gepost door B... (Bericht 41263)
KV Kortrijk is Vlaams en dermee basta!
De Franstaligen moeten maar moeite doen om Nederlands te leren lezen en spreken.
Sebiet komen ze hier nog een subforum eisen in het Swagilie...
Of in het het a la Madamme Milquet te zeggen:"NON"!

Kom aan, nie zo bekrompen zijn... En over Milquet zou ik maar zwijgen, da's een dome vrouw tot en met.

De Franstaligen moeten maar moeite doen om Nederlands te leren lezen en spreken. ===>> Doe ik het al jaren ;)

olivier vansteenkiste 08-06-2008 19:04

Re: Kvkfans.be in het frans ?
 
Citaat:

Origineel gepost door RAI (Bericht 41287)
@olivier : welke taal is da hier dan http://www.excelsior.be/web.htm ?

sorry ik bedoelde nederlands omdat forza forza kvk zei dat moeskroen perfect tweetalig is

Red Philip 08-06-2008 20:04

Re: Kvkfans.be in het frans ?
 
Citaat:

Origineel gepost door Forza Forza Forza KVK (Bericht 41277)
Een franstalige offici?le site is van moetens in een land waar 40% van de bevolking Frans spreekt.

Een supporterssite in deze taal kan nuttig zijn als je je consumentengroep wil vergroten/als je consumentengroep vergroot. Maar een onafhankelijk forum verfransen lijkt mij overbodig.

Als een bepaalde bevolkingsgroep in je product ge?nteresseerd is maar twijfelt omdat ze geen respons krijgen vanuit bvb. een site, pers... Zullen deze minder rap of helemaal niet overhaald kunnen worden.

Kan je die groep aanspreken, (wat zeker mogelijk is want ik ken heel wat Vlamingen die naar Moeskroen gaan kijken en daar is alles en iedereen perfect tweetalig.) heb je onmiddelijk een grotere doorgroeimogelijkheid qua budget.

Altijd dat gezever over wie Waal en wie Vlaming is. Het is niet omdat de heren/dames in Brussel niet overeenkomen dat we daarom racistisch moeten beginnen doen, niet iedereen is profiteur en wie onze clubkas kan vullen is meer dan welkom.

Men spreekt hier over professionalisering maar weigert een site in 2 talen. Hoe onnozel kan je zijn? Meer volk = meer inkomsten = meer spektakel.

Klare taal.
Volledig mee akkoord!

Ivanovic 08-06-2008 20:44

Re: Kvkfans.be in het frans ?
 
Ik wil kvkfans zeker niet verfranssen, wees maar gerust.

Franky 08-06-2008 20:51

Re: Kvkfans.be in het frans ?
 
Als er hier een tweede taal gesproken wordt est nederlands, anders est KORTRIJKS !


Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 01:56.

Forum software: vBulletin, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KV Kortrijk Forum